نقل و انتقالات آرشیو خبر ها
فرش قرمزی که دیبالا روی آن قدم نگذاشت

فرش قرمزی که دیبالا روی آن قدم نگذاشت

 

در حالی که ستاره آرژانتینی یوونتوس درحال گذراندن روزهای پایانی تعطیلات خود بود، اخبار مربوط به انتقال او به منچستریونایتد به عنوان بخشی از پروژه معاوضه‌اش با لوکاکو باعث شد تا از خیر چند روز آخر تعطیلات خود بگذرد و برای تعیین آینده خود راهی تورین شود.

 

پائولو دیبالا که طبق برنامه‌ریزی‌های انجام شده باید روز دوشنبه 5 آگوست به ایتالیا برمی‌گشت، دیروز پنجشنبه اول آگوست پا به این کشور گذاشت تا بتواند سریع‌تر راجع به ماندن یا رفتن تصمیم بگیرد. اگرچه او برخلاف انتظارات امروز جمعه نیز به کلینیک پزشکی و کمپ تمرینی یوونتوس نرفت، اما اولین پاسخ خود به مدیران یووه را اعلام کرد.

 

او قصد ندارد به منچستر یونایتد بپیوندد. جواهر ترجیح می‌دهد یا در یووه بماند و تحت نظر سرمربی جدید بیانکونری فوتبال خود را ادامه دهد یا منتظر پیشنهاد از تیم‌های دیگری باشد که با سبک فوتبالش هماهنگی بیشتری داشته باشد.

 

پاری‌سن‌ژرمن و اینتر از دیگر مشتریان این مهاجم 25 ساله هستند و حتی پیش‌تر از منچستریونایتد درخواست خود را برای به‌کارگیری او مطرح کرده بودند. از میان آنها اما نراتزوری‌ها امید بیشتری دارد تا بتواند با فروش ایکاردی به یووه و در یک معامله دوجانبه، دیبالا را به‌خدمت بگیرد. طبق گزارش Corriere della Sera اینتر‌ی‌ها در حال آماده‌سازی جدیدترین بسته پیشنهادی خود برای جذب دیبالا هستند و امیدوارند در نهایت پیروز این رقابت باشند.

 

پائولو در حالی اولین اظهار نظر خود درباره انتقال به اولدترافورد را بیان کرده که کریستیانو رونالدو، هم بازی او در یووونتوس که سابقه بازی با شیاطین سرخ را دارد، به او پیشنهاد داده اگر می‌خواهد یک قهرمان باشد باید به منچستر برود.

 

آنطور که روزنامه Daily Mail گزارش داده، دیبالا در گروهی که در واتس‌اپ با دیگر بازیکنان یووه دارد از آنها خواسته تا نظر خود را در خصوص پیشنهاد منچستر یونایتد برای خرید او بیان کنند که رونالدو، دیبالا را تشویق به حضور در جمع یونایتد کرده است.

 

با این وجود دیبالا قلباً مایل است همچنان یکی از اعضای بیانکونری باشد و و در تورین بماند. شاید عدم حضور منچستر یونایتد در لیگ قهرمانان و اینکه درحال حاضر جز چهار تیم برتر لیگ جزیره نیست، در این تصمیم تأثیرگذار باشند.

 

در این بین پیشنهاد مدیر برنامه‌ دیبالا، خورخه آنتون به منچستر یونایتد برای دریافت حق کمیسیون 15 میلیون یورویی برای هموار کردن این انتقال، منچستری‌ها را با تردید همراه کرده است. چراکه تمایلی به پرداخت چنین مبلغی به آنتون ندارند و آن را بسیار زیادتر از حد معمول می‌دانند. اما اگر پرداخت این مبلغ تنها و آخرین راه جذب دیبالا باشد، شاید حاضر به پرداخت این مبلغ شوند.

 

همچنان که حرف‌وحدیث‌ها پیرامون این انتقال ادامه دارد، استفانو سورنتینو دروازه‌بان سابق یوونتوس که در تیم پارما با دیبالا هم‌بازی بوده در گفتگویی احساسی با La Gazzetta dello Sport، به تعریف از دیبالا پرداخته و از او خواسته با قلبش تصمیم بگیرد.

 

من در خصوص شایعات پیرامون دیبالا صحبتی نکرده‌ام چرا که معتقدم او باید با قلبش تصمیم بگیرد. مطمئم پائولو این توانایی را دارد که در هر لیگی تفاوت‌ها را رقم بزند. او یکی قدرتمندترین بازیکنان جهان است و تنها 25 سال سن دارد. هنوز فرصت زیادی دارد تا رشد کند. اگر از ایتالیا برود قطعاً ضربه بزرگی برای سری A خواهد بود. او بسیار بازیکن باهوشی است و توانایی این را دارد که با هر سیستمی خود را منطبق کند. او جاه‌طلب است و برای موفقیت تلاش می‌کند، خصوصیتی که در کمتر بازیکنی وجود دارد. زمانی که در پالرمو بودیم او مرا مجبور می‌کرد بعد از اتمام تمرینات، روی ضربات پنالتی کار کنیم. او در یوونتوس موفقیت‌های زیادی کسب کرده است و این قابلیت را دارد که به اسطوره تبدیل شود.

 

در نهایت اما این دیبالا است که می‌تواند انتهای این داستان را رقم بزند؛ ماندن در جمع بیانکونری و تلاش برای بازگرداندن موفقیت‌های سال‌های قبل خود و یا رفتن به تیم یا کشور جدید برای شروع یک ماجراجویی تازه.

 


«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
ساغر واحد
ساغر واحد«نگارنده اخبار»
ارتباط با نگارنده: